Tarieven

De behandelingen fysiotherapie worden vergoed vanuit uw aanvullende verzekering. Hierbij geldt het tarief dat wij hiervoor met uw zorgverzekeraar hebben afgesproken. Wij streven er naar om u direct na de intake en onderzoek te behandelen. Hiervoor zal naast de intake en onderzoek een aparte behandeling worden gedeclareerd.


Als u geen aanvullende verzekering heeft, of u heeft uw behandelingen die vergoed worden vanuit deze aanvullende verzekering al opgebruikt, worden de praktijktarieven in rekening gebracht. Deze tarieven zijn:
– Screening, intake en onderzoek 55,-
– Zitting fysiotherapie 40,-
– Lange zitting voor complexe zorgvragen 75,-
– Verslaglegging aan derden 95,-
– Telefonische zitting 21,50
– Niet nagekomen afspraak fysiotherapie 40,–

Als u uw afspraak om welke reden dan ook moet afzeggen, doe dat dan ruim van tevoren, maar minimaal 24 uur voor de feitelijk gemaakte afspraak. Dan kunnen wij de voor u gereserveerde tijd nog invullen met iemand die op de wachtlijst staat, waardoor deze patiënt dan ook eerder geholpen is. Wanneer u NIET  24 uur voor de behandeling annuleert of de afspraak niet nakomt, wordt deze aan u doorberekend.

Tarief voor niet nagekomen afspraak is 100% van het tarief van de voorgenomen behandeling (zie tarievenlijst). U ontvangt hiervoor een factuur. LET OP: deze nota is niet te declareren bij uw zorgverzekeraar.


Een afspraak kunt u annuleren of verzetten via telefoonnummer 070-3202121 tussen
08.00 en 18.00 uur.


Buiten deze tijden kunt u een email sturen aan info@krullaards.com

Dit is een landelijke maatregel waaraan alle zorgaanbieders zich moeten houden en staat los van het feit of er al dan niet sprake is van een overmacht situatie. Als er echt een dringende reden was dat u niet meer in staat was uw afspraak af te zeggen kan dit meestal in alle redelijkheid besproken worden. Maar als de rekening dan vervalt of verlaagd wordt, besef dan dat het uw therapeut is die de kosten op zich neemt!

Krullaards Fysiotherapie is continu bezig met het verbeteren van kwaliteit van de zorg. Goede zorg betekent ook dat u snel bij ons terecht kunt. Als patiënten die niet op een afspraak kunnen komen op tijd afbellen, blijven de wachttijden zo kort mogelijk.